2014. április 14., hétfő

Málnás sajttorta pohárban


Ha a hirtelen jött tavaszban feltorlódik két hét alatt kéthavi elmaradt kerti munka, nincs idő az ebéd mellett sütire, de a nem túl lelkes kerti  segéderők ilyenkor is kikövetelik a hétvégi édességadagjukat. Ami kevésnek bizonyult persze, szóval nemcsak hogy gereblyézni kellett, hanem még a desszert is kevés volt...


Hozzávalók: ( 4 személyre)

10 db zabkeksz (de a ropogós müzli is megteszi)
20 dkg natúr krémsajt
3 ek tejföl
100 gr sűrű natúr joghurt/görög joghurt
6-8 dkg dkg porcukor, ízlés szerint
2 ek citromlé
2 dl tejszín
1 habfix

25 dkg fagyasztott málna
1 ek. porcukor

Az összetört zabkekszet a poharak alján elosztottam. A tejfölt, a krémsajtot, a porcukrot és a citromlevethabverővel fellazítottam. A tejszínt a habfix-szel az utasítás szerint felvertem, majd gyorsan néhány részletben hozzámixeltem a krémsajtos keveréket, (nem szabad túlverni, mert csomósodhat),  a kekszmorzsára adagoltam és két órára behűtöttem.
Tálalás előtt a fagyasztott málnát csak addig tettem be a mikróba, míg épp felengedett, de nem eresztett túl sok levet - kb. 1,5 percig 800 W-ra - és a desszert tetejére adagoltam.

2 megjegyzés:

AK írta...

jó kis ötlet, nálam is szerepelt már: http://fittipaldii.blogspot.hu/2013/09/malnas-sajtkrem-pohardesszertkent.html

Piszke írta...

Hát igen, csak ez itt amolyan hedonista-fajta...:)

Related Posts with Thumbnails