2011. december 8., csütörtök

Kesus-pórés csirke



Majd mikor mikor egész nap csak sütünk, el leszünk telve édességgel, jól fog jönni egy ilyen gyors, öt perc alatt összedobható sós ebéd, feltéve persze, ha a kesudiót vásárlást követően  gondosan elrejtjük; én legalábbis járhatok esetleg úgy, hogy a kesut egyszerűen kénytelen leszek kihagyni, mert az ufók eltüntetik. Ugyanígy szoktam járni egyébként a mülleres  wasabis mogyoróval is, érthetetlen.

Hozzávalók: személyenként)

15 dkg centis kockára vágott csirkemell
10 centis póréhagyma-darab
2 ek. kesudió
2 ek.olaj
só, bors

Az olajat teflonserpenyőben felforrósítottam, és minden hozzávalót nagy lángon átforgattam rajta, addig, míg a csirke kapott egy kis pirult színt is ( Igen, wokban is jó.) Lejjebb vettem a lángot 2-3 percig fedő alatt pároltam, majd a még képződött levet a fedő levétele után ismét nagy lángon egy perc alatt elpárologtattam.A kesuhiz képest sóztam, kicsit borsoztam.
Rizzsel tálaltam.




2 megjegyzés:

chriesi írta...

Nyammi! Egy tipp, mogyoróolajba sütötted már a csirkét? Ha nem majd próbáld ki, mert istenien aláfesti.

Eszter írta...

Húúú, de mennyire nagyon finom lehet!!!

Related Posts with Thumbnails