2007. augusztus 26., vasárnap

Füstöltpisztráng-krém


Nem jöttek vendégek. Nem ünnepeltünk semmit. Csak egyszerűen megérdemeltük. Mellesleg nem itthon vásároltuk, ezért megfizethető volt annyira, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül felfaljuk egy egyszerű hétköznapi vacsora keretében. Mindenesetre kellő áhitattal, mert aquakultur ide vagy oda, már a kibontáskor olyan illatokat eregetett, hogy kompromisszumos megoldás született: a felét összekeverem ezzel-azzal, a másik fele pedig jöhet csak úgy natúr.
A Google a magyar oldalak közül elsőként Chili &Vanilia receptjét dobta ki, nem is kerestem tovább. Csak annyit változtattam rajta, hogy a fehérborsot - mivel nem szeretem - pici feketére cseréltem; meg eldöntöttük, hogy ez a kaja megérdemel kisérőként némi sherry-t, így azt is löttyintettem bele egy picit.

Hozzávalók:

10 dkg füstölt pisztráng
1/4 vöröshagyma
2 púpos evőkanál tejföl
1 nagy tk majonéz
fél cirom leve
kevés fekete bors
1 ek száraz sherry
snidling a díszítéshez

Az összetört pisztránghoz kevertem a finomra vágott hagymát és a többi hozzávalót. Rozskenyérrel ettük.

Chili&Vanilia receptje eredetileg.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails